Asgtk Yarın doktorum var 2. Gebeliğim ve 37 haftalığım ama kızım 2 hafta önden gidiyor kilosuda 3.800 doktoruma söylesem ayın 1inde al diye alırmı benim isteğime göre bilgisi olan yazabilirmi
Selin12- Asgtk benim kide iki hafta önden gidiyor onun için sordum genelde 37 haftalıktan sonra doğanlar oluyor