Sehererol canım kabaklari tencereye koy üzerine şeker dok ve sabaha kadar beklet yarın en kısık ateşte pişirin bukadar birde ben firinda yapıyorum kabaklari borcama koyuyorum ve fırına koyuyorum o şekilde de pişiriyor iki sejikdede yumuşacık ve çok güzel oluyor