Elifdemireel Arkadaşlar selam şuan 4+6 haftalık hamileyim hastaneye gitmedim daha kese gözükmez diye kan tahlili veririyormuşsun 3 günde bir ordan kontrol ediyorum yarın randevum var gidicem ama kese gözükür mü bilemedim ya sizin kaçıncı hafta da gözüktü acaba 🥰
Seydaisik Elifdemireel Ben 6 haftalığım dün gördük keseyi de bebeği de kalbini de. Beta değerinizin 1000 i geçmesi gerektiği söyleniyor ama bence kişiden kişiye değişiyor. Geçen hafta betam 2000 küsür olmasına rağmen göremedik. Dün nasip oldu 🙏🏻🌸
Ahsen34 Elifdemireel beta 1500 ıle 3000 olduğu zaman kese görünür. Ama bazen karından görünmez. Vajınal görünmesi gerekır. Ben 5+1 beta 6500 ıken keseyı ve bebegı karından gördüm. 3 ocakta kalp atışı randevum var.
Sdadmrbas Elifdemireel ben 5+4 de gitmiştim alttan muayene ile sadece yolk kesesi gözüküyordu. 5 gün sonra yerleşme kanaması yaşadım acele acele gittim korkarak ama bebeği de kalp atışınıda duymuştum ☺
Elifdemireel Seydaisik bencede değerle alakası yok kesenin kişiden kişiye değişiyor bende görürüm umarım kısa zamanda ne mutlu sizi🥰
Elifdemireel Ahsen34 evet Hun’u da duymuştum karından gözükmediği zaman vajinadan bakıyorlarmış bakalaım şansım varsa yarın görürüm 5 hafta olduk bizde🥰
Seydaisik Elifdemireel İnşallah canım. Ultrasonda görünmezse alttan baktır hiç korkulacak bişey yok benim görünmedi alttan bakıttım 🥰
Sdadmrbas Elifdemireel benim yerleşme kanamasıymış canım bilmediğim için korkmuştum. Temkinli olmakta fayda var tabi . Gerek kalmadan 1 haftaya görürsün bebişini inşallah 🥰
Ayyysss Aynen canım 5+3 de karnımdan göremedi alttan bakalım dedi çok şükür küçük de olsa keseyi gördük inşallah darısı kalp atışına 💓