umayben devlette iyi doktora denk gelmezsen hiç gerek yok o rezilliğe. İlk hamileliğim de acile gitmiştim son haftamdı alttan muayane edecek soyun dedi. Kıştı zaten üstümde kaban falan var çıkarıyorum. Bağırıyo hanımefendi ordan biraz çabuk olsana diye. Bir de erkek doktor falan oluyor. Eşim asla izin vermez erkek doktorun alttan muayane etmesine. Nst ye bağlamışlardı birde ne perde çekiyorlar ne birşey ordan geçen herkes seni görüyor. Çok rahatsız olmuştum gerçekten. Kaçmak istedim ordan