Ahsen34 arkadaş adett bitiminden sonra doktor ilişkiye girin 5. Günü diyor onu demek istedi bence . Yumurtlamadan 3 gün önce veya 2 gün öncede girilse şans var sperm kendini tutuyor yumurtlamada olursa karşılar zaten veya yumurtlama günü girsek daha kaliteli şans yüksek olur . Ben de ovulasyon testi kullanmıyorum doktora gidiyorum yumurtama baktırıyorum bana diyor büyüklüğünü ve çatladığını