Canimbebegimm41 teşekkür ederim kuzum ameliyatım çok güzel geçti hepsi çok ilgiliydi çok memnun kaldm doğumda fotoğraf çekimi oldu doğum haricinde nst kan ücreti ödedim yanlız sana tavsiyem yanına kahve makinası ve bardak çorba al yemekleri yenilcek gibi değil birde kaşıklı bardak al refakatçin onun içine koyarak yapsın senin açından rahat olur kantini de pahalı ben doğumdan bir kaç saat snra hemen ayağa kalktm ve sürekli yürüdüm hemşireler bile birtek sen yürüyorsun dedi dependini sakın unutma heycan korku yapmana gerk yk onlr rahatlatıyor zaten seni müzik eşliğinde sohbetle oldu doğumum oda da çok güzel ilgilendi hemşireler sürekli ağrı kesici vurdular ertesi sbah hemen taburcu oldum