zeynnn5441 ben bir kere kontrole gittim acil covid kısmına bebeğe baktılar. Kan sulandiriciyi kendi kadın doğum doktorum verdi. Daha öncesinde ecopirin kullanıyordum gebeliğin başından beri covid olunca igneye dondurdu doktor. Ben kliniğe gittiğim için doktor reçeteye veremedi. Kendimiz eczaneden iki kutu aldık. Kullanıyorum şimdi. Kan sulandirici önemli kullanın onu . Ama acil covidden giriş yaparsanız hastaneye onlar reçete yazarlar. Bi kontrol olmakta fayda var. Tez zamanda sorunsuz atlatırız inşallah. Göbekten koldan yapılabiliyor. Bana doktorum göbekten olmamı söyledi. Ecopirine gerek yok dedi. İğneyi kullan dedi. Hazır.igne zaten. Deriyi tutarak dik şekilde vuruyorsunuz bana eşim vuruyor
Bol su için bu arada. Ben ara sıra atesleniyorum parol alıyorum ılık duş bir de .