060918 Kızlar merhaba özel bölge temizliğini tüy dökücü kremle yapsak zararı olur. Mu acaba ağda yapamıyorum kuaföre de gösteremiyorum jilet tahriş ediyor napsam bilemedim bi akıl verin 😩
[silindi] 060918 tüy dökücüler kimyasal kullanmayın diyorlar ben jilet Venüs aldım bu sefer onunla yapıcam 😐
Babiessss 060918 tüy dökücü krem kesinlikle kullanmayın hem kimyasal hemde çok keskin kokuyor bebeğe zararlı kesinlikle
Tosbik 060918 canım jilet venüs al cok rahat edecegini düşünüyorum. Ben pembe rengini kullaniyorum daha önce lila renginide kullanmistim hep memnun kaldim yani 6aylik hamileyim hep bunlarla yaptim. Tavsiye ederim 😗
gonulcelen 060918 tüy dökümcüler zararlı diye biliyorum kimyasallar vücut tarafından emiliyor ve karaciğerde depolanıyor ve bebeğe geçiyormuş sadece tüy dökücü için degil bir cok krem ilaç kozmetik aynı şekilde o yüzden çok dikkatli olmak gerekiyor
NurglevikUluay Kimse cevap yazmamış bende merak ediyorum güya lazere gittim Ama seanslar bitince çok fark etmedi
Bebegmm Tosbik canim venusun normal jiletten ne gibi farkı oluyo daha geç falan mı çıkarıyor dha yumuşak mi bende düşünüyorm almayı kararsız kaldım ise yararmı die.
Mucizem 060918 hayır canım kimyasal kullanma özel bölgene ya Venüs jilet kullan ya da bi şekilde ağdaya gitmeye alış en rahatı çünkü
1850 Jilette venüs breeze tahrişi cok az yapıyor. Onun dısında normal jilet tabıkı 1 hafta cok rahat götürür ama
VVV41 Bende jilet Venüs aldım ama pek beğendiğimi söyleyemem. Çabucak çıkarttı ve kesik de oluştu kıvrımlara iç yerlere giremedim korkudan. Mecburi ağdacıya gittim korka korka ama birdahakine ne yapıcam bilmiyorum
Esenuygurr 060918 canim ağda yaptır kuaförde bende öyleydim tahriş oluyodum mecburen kuaförde ağda yaptiriyorum
masisi Hamileliğimde de öncesinde de hep ağdaya gittim hiç zorluk yaşamıyorum, jilet yada tüy dökücü krem yerine aldırın ağdayla 3-4 hafta mis gibi ☺️