Umran171117 sizin haftanızda gelişim geriliği olması normal. Doktor risk almamak için her ihtimale karşı sevk etmiştir. Bizide riskli gebelik uzmanına yolladı 3 haftalık gerilikten kaynaklı. Doktor hiçbir sorun yok bebek minyon dedi bu haftalarda gerilik normal