Elf21 Kızlar ben 5 haftalık hamileyim aşı takvimi varmış hamileyken bu konu hakkında bilgisi olan var mı
papatya981 Elf21 evet tetanoz aşısı oldum ben 23.haftadan sonra 2.sini de 12 ocakta olacağım 3 tane olursan 5 yıla kadar koruyuculuğu var dedi hemsire
SeydaPrc Elf21 2 doz tetanoz alışı oluyorsunuz sağlık ocağında doğum sırasında kesi okursa dikiş falan atılacağı için önlem amaçlı. Ayrıca Covid19 içinde aşı olun hamileleri çok etkiliyor. 13+2 günlük hamileyken sinovac 3. Doz aşımı oldum 2 gün oldu şükür bir sıkıntım yok.
_negolen_ Elf21 2. Gebeliği benim ebe 7 ay olunca gel dedi tetenoz yapacaklar, ama corona olmadım, ilk gebelikte oldugumu tetenoz un sayısını bilmiyorum 😬😬