Snmz 21.haftata girdim doktor 24.haftaya kadar hissetmemen normal dedi ama henüz ufak kıpırdanmalar dışında bsey hissetmedim sizce normal miii ??
gizzzy35 Snmz 21. Haftada hissetmeye başladım. Ama çok hafif. Yarın 22 haftalık oluyorum. Yani çok az kayması hafif vurması hissediliyor. Başlar seninde yakındır
MerveNur- Snmz en başta zaten ufak dokunuşlar oluyor günde bikaç kere ama gittikçe güçleniyor merak etmeyin her anın tadını çıkarmaya bakın
Simgeyuca Bana da doktorum öyle demişti ilk gebeliğim ilk hareketi bende 22 haftada hissettim seninde yakındır merak etme
gizzzy35 Snmz Evet ama her gün olmuyormuş bunu anladım 🙈 Yani düzenli olmayack henüz korkmayın o yüzden benim mesela dünden bugün öğlene kadar asla kıpırdamadı korktum bir an 😅 Ama klasik müzik açtım dinlettim biraz oynamaya başladı 😅