Sezeryan doğum ücreti 17.500 tlimiş… Tek refakatçi alınıyor, eğer eşiniz refakatçi değilse eşinize izin var.. Organizasyon ve fotoğrafçı yasak… Hastanenin anlaşmalı olduğu fotoğrafçı var oda sadece odada çekebiliyor… Eşler Doğum haneye ve ameliyathaneye alınmıyor… Suit odanın fotoğraflarını görünce ağzımın suyu akmadı değil.. !
https://resimyukle.io/r/7DYzw2RS4p
https://resimyukle.io/r/HaPTOkPaRD
https://resimyukle.io/r/sDHIPLgf62