ozlmmmm benim doğumda mı yakın acaba sırtım ağrısı için vıks sürdürüp havlu koyyorum terin ıcınde kalıyodum bı haftaya yaklaştı hıc terlemıyorum hatta birgün kalın hırka giyinip yattım yine ter yok dun de karnım aşağı indi 33+3 günlüğüm ayakta olunca da cok baskı yapıyo rahme