Hasnur İyi akşamlar 10 aralıkta biontec aşısı oldum ve adet günüm geldi hatta 5 gün geçti Adet olacağıma dair hiç belirtim yok göğüs ağrım karın ağrım yüzümde sivilce hiç biri yok sadece bel ağrım var sorum şu ki aşıdan sonra adet geçikmesi yaşanıyor mu böyle olan var mı acaba
Aselinkooo Ben yaşadım ama hamileymişim. Aklıma gelmemişti aşıdan gecikti sandım. Baya ağrım oldu. Korumasız ilişki de olmuştu o ay ama ihtimal vermedim. Test aldım pozitif çıktı kanda da onaylandı, 😀
Aselinkooo Hasnur bel sırt ağrısı ve ek olarak aşırı Bi baş ağrısı çektim. Hatta korona mı oldum acaba diye bile düşündüm başımı yerden kaldıramıyordum o derece mideme ağrı girdi oda başın etkisinden yani bulantı gibi değil Bi ağrı vardı 10 gün neredeyse böyle hissettim kendimi toparlayınca adetin de geçtiğini farkettim.
Hasnur Aselinkooo bende de bel ve sırt ağrım var canım birde sürekli acıkma hissi var doymuyorum 😄 bende yarın test yapacam bakalım bebek mi.yoksa aşının vermiş olduğu yan etki mi
Hasnur Aselinkooo amin canım idrar testi yaptım negatif çıktı bugün de kahverengi leke geldi normalde ondan sonra hemen olur adet ama ne gelen var ne giden acaba neden böyle oldum
Aselinkooo Hasnur geç döllenme yada mevsimsel de olabilir. Yılda bir iki gecikmeyi normal kabul ediyorlar ne desem yalan olur yani biraz daha bekleyin adet olmazsanız kan verin belki kanda çıkar 🤔