Kızlar şu an ciğerlerimi üşüttüğüm için normal doğum olur mu bilmiyorum :(
2 noemal doğumum var ama nedense 3 aydır bi iyileşip bi gelen hırıltı vs var çok kötü oluyorum
Epidural de olamam sanırım öksürürsem kesi yanlış atılır falan genel anestezi ile doğum yapanlar nasıl rahat mı ?
Yada kendinize ne zaman geliyorsunuz sonrasında berbat acılar mı oluyor