Ezoo35 Benim bel fıtığım var. İlk gebeliğim 8. Haftadayız🥰 araştırmalarımda sezaryen öneriliyormuş bel fıtığı olanlara siz ne diyorsunuz arkadaşlar ? Bana da cazip geldi. Fikirlerinizi almak istedim güzel anneler 🥰
Haticebt Ezoo35 bel fıtığı ameliyatlıydım, doktorum kesinlikle sezaryen dedi.. sezaryen oldum çok şükür hiç sorun da yaşamadım
nazlisucan Yusufayazin__annesi ay süperr benimde var şu an 26 yaşındayım ve normal doğum denemek istiyorum