Rumeysaasgin İki oğlumu da 16 haftalikken hissettim bu sefer kızım olacak inşallah 16 haftayı geçti ama henüz hissedemedim acaba kız bebek geç mi hissediliyor var mı böyle birsey
kadifemsii Rumeysaasgin 16. Hafta erken zaten 2. Gebeliğimi yaşıyorum doktorum genelde 18 ile 20. Haftalar arası hissedilir demişti. Geçmi hissedilir bilmiyorum ama iki kız gebelik geçiriyorum aşırı aşırı aşırı hareketli
Mimik Ilk geneligim kizim 19 da hissetmistim… o senin fizyolojinle alakalidir ya, Yag ve kas dokulari hissetmeyi geciktiriyor…
Minigin_annesi0 Rumeysaasgin ben 20 de kıpırtılarını hissettim 21 de parti vermeye başladı Karnımda😂😂
bykarakan Rumeysaasgin benimki dr kızdı 19 ö haftada hissettim ama tabiri caizse poposu çok ağır bir kız benimki hareket etmezdi çok korkuturduu beni 😂
bahar5461 Rumeysaasgin bebek hareketlerini 20. Haftadan önce hissetmek neredeyse mümkün değil . Daha önce gecirdiginiz gebelikte de muhtemelen yanılgıya ugramişsinizdir bebegin hareketi diye . Ben 20. Haftada bile zor hissediyordum 22 den sonra yavas yavas netlesmeye basliyor . Paniğe kapılmaniza gerek yok yani
Haydi Rumeysaasgin ya ne kade dogrubilmiyorum ama kızımda 19 haftalıkken hissetmiştim şimdi oğluma hamileyim ve 14 haftalıkken çok hafif atmaya başladı şuan 20 haftalık ve dışardan belli oluyo hareketi 🧿☺️