Nurcanben kız beni öldürdüler resmen 🤦🏻♀️ Eve geldim bebeğin öldüğüne mi yanayım gördüğüme mi yoksa ağrıya mı 🤦🏻♀️ Psikolojim yeni düzeldi ve herşeye sıçrıyorum korkuyorum onu atlatamadım 🙄 Keske benide uyutsalardı . Ben kürtajdan 3-4 gün sonra sanırım özele gittim ücretsiz muayene hakkım vardı , özellikle belirttim devlette oldum sizde olmadım kürtajı diye ve sağolsun ultrasyonla baktı kanaman normal dedi bişeyin yok dedi . Sonra devlete gittim gecen hafta . Doktor 10-15 gün içinde ilişkiye girebilirsin korunarak dedi . Kanamam durdu 2 gün sonra denedik sorun olmadı . Ama suyu ihmal etme ben su sevmiyorum sadece gebelikte içiyordum bebek öldü bıraktım şuan enfeksiyon olmuş 🤦🏻♀️ Senin için yara 1-2 hafta kendine çok çok dikkat et hemen iyileş canım . Antibiyotik verdiler mi ? Ben kullandım hemen düzeldim ağrım çok fazlaydı ağrı kesici çok nadir kullandım parol vermişlerdi . Sakın ayağından üşütme. Ben gecen hafta yerleri sildim camları komple açtım ayağımda terlik yoktu ve karnım şiş enfeksiyonda üstüne eklendi 🤦🏻♀️