Slnn1122 Kızlar günde bir tane mi yenmeli yoksa yarım tane mi eşim bir tane çok ağır olur diyor bana sizce Nasıl tüketilmeli (avokado)
Minikturtageliyor Slnn1122 hamile kalmadan önce arada yerdim güzel gelirdi. Hamile kaldım gaza geldim gittim, geldim yedim mahvoldum 😂 doğumdan sonra bıraktım
Galadriell Slnn1122 Hamilelikte diyetisyenlerin önerisi yarım yada çeyrek olarak tüketilmesi gerektiğini okumuştum.
sessiz_oyuncu Slnn1122 ben çeyrek avokadoyu kızımla birlikte yiyorum. Hergün kahvaltıda fazlasını kaldıramam 😀
Deletedmom_6 Slnn1122 1 tane yiyordum yedikten bir süre sonra mide bulantısı yapıyordu bende en iyisi yarım yemek herşeyin fazlası zarar
RumeysaNur34 Slnn1122 her gün değil ama haftada iki üç yiyorum yarım kahvaltıda yarım akşam yemeğinde günde bir tane ağır olmaz bence ya her gün yiyorsan ama yarım yeterli sanırım 😊