Hmzshnrikra detaylı ultrason bebekte sıkıntı varsa pişman olun yada para tuzağı diye yapılmıyor. Lafım size değil birazdan ben ilk çocuğumda yaptırmadım turp gibi doğdu bunda da yaptırmıcam, para tuzağı hepsi, sanki aldıracak mısın aman yaptırma ne gerek var diyenler olacaktır o yüzden açıklama gereği duyuyorum. Bebeğin organ taraması,kemikleri,kalbi ,damarları,beyni herşeyi inceleniyor. Ola ki sorun görülürse size bilgi veriliyor. örnek veriyorum oğlumda böbrek genişlemesi,beyinde su toplaması gibi bir çok sıkıntı çıktı. Nifty testi önerdi doktorumuz ha yok biz aldırmak istemiyoruz derseniz teste gerek yok takip edelim dedi. Doğru da söyledi. Testi yaptırmadık. Bütün sorunlar ilerleyen haftalarda geçti fakat böbrek genişlemesi geçmedi ilerledi. Doğumuma ürolog geldi doğar doğmaz kontrol edildi böbrek arkasında idrar sıkıntısı var mı vb gibi. Eğer olsaydı acil müdahale edilecekti. Aynı şekilde kuzenimin kızının kalbi delik ve kapakçık eksikti. Doğumuna kardiyolog hazırdı kızı doğar doğmaz bebeğe müdahale edildi. Peki detaylıya girmemiş olsaydık? Lütfen işi uzmanına bırakın. Biz üzerimize düşeni yapalım gerisi takdiri ilahi. Yaptırın bence şart olmalı. Dualarım sizinle güzel haberler alın 🌺😍