Esraalinaa 36.haftayım doktor kordonu bebeğimin boynunda olduğunu söyledi bu durumu yaşayan oldu mu hiç
M-r-v Esraalinaa bende aynı durumdayım canım. İki tür hemde. Ama doktor sorun olmadığını bebek doğum esnasında sıkıntıya girmediği surece normal doğum yapabileceğimi söyledi. Şu an için normal doğum görünüyor. Yarın kontrolüm var bakalım. 39 haftayiz
Zuzu04 Ablamı 36. Haftada acil sezeryana aldılar ama onunki kat kat dolanmıştı nstden anlıyorlar zaten sağlıkla alın kucağınıza inşallah