Kızlar merhaba ben bu aralar 1 ayda bir solunum akciğer sıkıntısı yaşıyorum 😞😞
Daha önce zatürre ve akciğer iltihaplanması geçirdim neyse iyileştim bir daha oldu iyileştim bir daha oldu iyileştim şimdi yine aynı belirtiler yine hırıltı 😞🥺🥺 öksürük covid değilim bu şekilde normal nasıl olur bilmiyorum iki normal doğumum var ama doktor sizce bu şekilde hangi doğum şekline karar verir yada siz olsanız ne yapardınız ?