Minikmucizem0 Merhaba anneler bu üçüncü gebeliğim şu an 12+3 günlük gebeyim ve özellikle bu akşam bebeğimin hareketlerini basbaya hissediyorum ama erken gibi geldi bana benim gibi bu kadar erken hisseden var mı acaba aranızda 🥰
Minigim1360 Minikmucizem0 cnm bende 14 olacağım iki ci gebeliğin bugün kalpa tisi gibi sol kasigimda pit pit birseyler hissettim iki kez 1 2 saat arayla dedim karnimmi seğeriyor acaba bilmiyorum bebişimmiydi çok özlemişim o duyguları Allahim her isteyene nasip etsin🤲
Minikmucizem0 gurbetcianne97 hayır ya ayırt edebiliyorum durup karnımı izliyorum oynuyor yani basbaya
gurbetcianne97 Minikmucizem0 yanu bilemedim o haftada hemen hemen 5 6 cm falan oluyor karnınızın dışındam falan görmenizin pek bir imkanı yok gibi sanki 🙈
Minikmucizem0 kckelf123 bende öyle düşünüyorum ama tişörtümu kaldırıp karnıma bakiuorum bi on saniye karnımds kipirdanmalar oluyor yani hissediyorum oynadığını birde oynadığı zaman biraz ağrı giriyor karnıma