Arkadaşlar merhaba doktora gittim ama emzirdiğim için ilaç vermedi. Aşırı bi mide bulantısı ve halsizlik yaşıyorum 5 aylık bebeğim var hamile değilim üşütmüş olabilirim bitki çayıda içtim ama anlık geçiyor sonra yine devAm ediyor var mı önerisi olan acaba