Kayseri Tup bebekle hamile kalanlar belirtileriniz ne zaman basladi. Benim belirtim falan da yok. Kalp atisini ne zaman duydunuz. Ben suan 7. Haftadayim kese gorundu ama kalp sesini dinlemeye daha gitmedim. Cok korkuyorum duyulmazsa diyee
K_k1905 Kayseri benim tek belirtim aşırı derece de sıcak basması oldu hava soguk ama ben kavruluyorum sanki başka da belirti olmadı
Makskala Kayseri hiç bir belirti yaşamadım. Zaten bi belirtide aramayın diyolarlar çünkü bazı belirtiler sizi yanıltabiliyormuş kullandığımız ilaçlar sanırım yapıyormuş bunları. 8. Haftada duydum ama ondan önce acile gitmiştim lekelenmem oldu diye 6 haftalıktım sanırım alttan muayene ile duymuştum
Kele-bekler1 Canımm hiç belirtim yok 7+4 üz şuan sadece 5. Haftada ateş basması oldu suan oda geçti çok şükür 6+2 de bebegide kalp atışınıda duyduk 🤲🏻🥰 Rabbim sana ve isteyen herkese nasip etsin insallah 🙏🏻🧿 Kayseri
Kayseri anneyimmm42 1.700 civariydi sonradan kanamam baslamisti 5. Hafta da ve kan verdim. 10. Bin kusur cikmisti.
Ellizzz Hiçbir belirtim olmadı benimde haftalarca . Ne mide bulantısı ne de başka birşey . 6. Haftada keseyi gördük .7. Haftada kalp atışını duyduk .şimdi 20. Haftadayız . İçinizi ferah tutun , bir sonraki gidişinizde kalp atışını da duyarsınız
Kayseri Ellizzz yaaa gercekten mii. Etrafimdan neden belurtin olmuyor gibi soylemler oluyor bu da beni uzuyor yolunda gitmeyen birsey mi var diye
Ryhn3838 Kayseri canim benimde hic belirtim olmamisti hic hatta olmadi bu sefer dedi. Ama 12 haftalik hamileyim suan nasipten ote yol yoktur
moom222 Kızlar boğazımda takılma hissi var sizlerden yaşayan oldumu bnde tüp bbk ile hamile kalanlar danim 7inci haftam
anonim34 Kayseri canım kalp atışını duydun mu ? Bende aalı günü transfer oldum hiç bir şey hissetmiyorum tutmadı mı diye düşündüm ama herkes belirti olmaması normal diyor inşallah Rabbim bizede senin gördüğün güzel sonuçları gösterir sende yavrunu sağlıkla kucağına al inşallah 🐣💖
Ellizzz anneyimmm42 24 tü düşük diye de çok üzülmüştüm . Ama katlanarak arttı .şimdi 20. Haftadayız . Hiçbir belirtim olmadı neredeyse 12. Haftaya kadar . Sonrasında göğüslerde hafif hassasiyet oluşmaya başladı . Midem de hiç bulanmadı