Belacivciv Sabah nişan geldi sonra sancılar başladı, şuan 3 cm açıklığım var 4-5 olunca epidural alacağım🙏🏻 Evde çekiyorum sancımı, zormuş ama minnoşuma kavuşacağım bu gece büyük ihtimalle🌝 Dualarınıza talibim 🌸
Miranmiray Belacivciv en son saldın gelmesini dedin.oacaga varsın dedin.salincada bu sefer kessin 31 Aralık’ta gelir dedin ve dediğini yaptım kizzz🤣🤣
poyrazinannesi3547 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah bizde haftaya spinal sezaryen olcaz ilk defa çok heyecanlym
Armess_loya Belacivciv Allah kolaylık versin sağlıkla doğsun yavrunuz insallah 🤲🏻💓💓🧿(eski üye Pink_rose9)
guzelbebegimmmmm Belacivciv Rabbim bi avazda kurtarsın inşallah 🤲🏻🌸 bol bol inşirah suresi okuyun dua edin
Hilal56 Belacivciv sancılar gelince derin nefes alın ve sancı bitene kadar yavaş yavaş verin bu sizi rahatlatir bir de sıcak su iyi gelir
2melekannesi_ Belacivciv ya maşallah bir anniş daha kavuşuyor yavrusuna sağ salim kolayca olsun inşallah🤗🥰
Seferii Sağlıkla gelsin 🥰 sıfır açıklıkla gelmeye niyetlendiyse benim de pazartesiye kadar hala umut vardır o zaman 😂
Belacivciv Doğurdummm 🙏🏻 Kızım da ben de iyiyiz eve geldik, hiç uyumadım çok yorgunum 😬 Ama her şeye değer😍 Dua eden herkese çok teşekkür ederim, bekleyen herkesin kolay doğumu olur inşallah🙏🏻 Ama epidurali bulandan allah razı olsun😂
ozge07070 Belacivciv canım çok sevindim rabbim size bağışlasın evladını ömrü bahtı güzel olsun 🙏🏻 Sanada geçmiş olsun 🥰❤️
Acemianne__ Belacivciv 😍😍😍ayyyy yeni gördümm maşallah şükürler olsun sağ salim doğdu minnoş Allah analı babalı büyütsün çok sevindim 🥰🥰🥰🥰