Benim oğlumda atipik çok düşük dü ilk tanı dikkat eksikliği hiperaktivite olarak kondu sonra tedavi geç kald kabul etmedim diye atipl olarak kondu ama konuluyordu iyiydi iyi bir eğitim ve normal okul iyi bir psikiyatri ile çok şükür 7 yaşında ve raporumuz iptal oldu şimdi dikkat eksikliği hiperaktivite olarak kondu ilaç kullanıyoruz gayet iyi konuşma çevre göz Kontağı çok şükür rabbime