Gamzess1 Bugün kontrolüm vardı tiroid değerlerine bakılacağını söyledi doktorum sonuçlar çıktı ama neymiş yarın öğreneceğim çok çok önemli bi konu mu tiroid? Bilen var mı
Serap_35 Gamzess1 evet tiroidin yüksek çıkarsa hamile kalmaya engel olabiliyor guatr da denilebilir diğer adıyla ben de bugün yaptım çıktı zaten hemen sonuçlar çok şükür temiz
LadyAnne Gamzess1 HAmilelikte dikkat edilmeisi gereken bir durum canim benimde tiroidim yuksekti ilk kontrolumde farketti doktor gebelik boyunca ilac kullaniyorum her ayda kontrole gidiyorum doguma kadarda dikkat etmem gerekiyor umarim seninkinde bir sorun cikmaz
Gamzeates Gamzess1 gayet normal ben yıllardır guatr hastayım artı hamilelikte ilaç kullandığım halde çok yuksek cıktı tsh tsh daha önemli 1 ler de ise süper ama hamilelikte oynayabiliyor bir ay sonra tekrar kontrolum var benim 125 mg ilaç kullanıyorum geçmiş olsun 😇
Gamzess1 Gamzeates ilaç kullanınca düzelebilen bi şey mi acaba ben 15 yaşlarımda guatr hastasıydım ama tedavi gördüm ve tamamen geçmişti şimdi tekrar olup bebeğime bi zarar gelir diye korkuyorum
HatMus Benim tsh yani troidim gebelikle beraber biraz yükseldi çok değildi ama doltorum yinede ilaç verdi. İlacı bebeğin gelişimi için mutlaka kullanmak gerekiyor. Şuan 36 haftalığım hala kullanıyorum.
Gamzeates Gamzess1 hamilelikte çıkabiliyor merak etmeyin tabiiki ilaçla kontrol altına alınıyor kimisi doğum yapınca tamamen geçiyor ama maalesef benim öyle değil sizin de güzel değerlerimiz maşallah hepsi cıktı mı sonucun
Gamzess1 Gamzeates yani hemogram idrar tahlilleri yaptırdım tiroid bölümünün adı tsh geçiyormuş o 1,87 başka hangisi tiroidle ilgili bilmiyorum