Ebrbre Kızlar adete 8 gün kala hamile olduğumu öğrendim ve sonrasında tekrar kan verdim yükselmişti doktor sorun yoı dedi ama sanki adet olacakmışım gibi ara ara sancılarım oluyor çok hafif neden sizce ?
papatya981 Ebrbre evet ilk 3 ay bende devam bile etti her adet dönemim gelince hafiften hissediyordum adet olacakmisim gibi. 😊
sansli_anne Ebrbre valla 24 haftalık hamileyim bende bile oluyor canım vücut kendini hazırlıyor adapte süreci var o yüzden çok doğal süreç bunlar içini ferah tut sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🌸🙏🏼
Ebrbre sansli_anne amin canım inşallah insanın içinde şüphe oluyor acaba adet olacak mıyım diye ben biraz erken öğrenmiş bulundum da 🥺
sansli_anne Ebrbre hic sıkıntı etme canım biliyorum zor benim de 3. gebeliğim ilk ikisi kayıptı çok zor çok iyi anlıyorum seni ama içini ferah tut 🌸