Bugun doktor kontrolümüz vardı. 7+3teyiz. Geç döllenme olmuş ultrasonda 6+3 çıktı. Kalp atışını duyduk. Bir kanlanmadan bahsetti ama hiç üzerinde durmadı ve anlatmadı. Ardından Progestan verdi. Araştırdığımda düşük tehlikesi olanlara verilmiş. Moralim çok bozuk