fatma_dilek çünkü detaylı ultrasonda ölçüm yapamadi perinatolog göremedim dedi. rapora da not olarak yazmış doktoruma. ölçüm yapılamadı vajinal ölçüm yapılsın diye o yüzden vajinal ultrason sokarak rahim ağzı uzunluğunu ölcmustu kendi doktorum maalesef bir de o haftalarda yani korkmuştum. Yapılan işlemin stresini geçtim bir de direkt sokmuştu falan tavırları hoş değildi doktorun o yüzden daha da kötü olmuştu benim için. Travma gibi yani. Simdiki doktorum çatı muayenesi bile yapmadı artık bugün doğum başlayacağı için bakarlar alttan tabi inşallah kötü olmam o günkü şeyi hatırlayip 👐