123456__ Merhaba canim Nurullah hoca secim sunmadi bana dedi ki belinden asagisini uyusturcam. Benim o kadar canim az ki cati muaynesinden bile gecemedim ben dedim hocam ben dayanamam hayir dedi bel asagisi uyuscak genel yok. Ve sana bisi diyim mi iyi ki boyle oldu. Ameliyattan 6 saat sonra yuruyusun olucak dendi. 6 saat sonra kalktim yurudum inan cok sukur narkoz kafasi olmadi ve bebegin dünyaya geldigi anda goruyorsun kokusunu aliyorsun ya o an hersey bitiyor. Ameliyat esnasinda aci sizi vs yok zaten belden bi igne yapiyorlar. Dusun ben bebegi yaptim ustune serklaj dikisim alindi benim alttan. Ben igne yaptirirken bayilan bir insanim Rabbim oyle bir guc kuvvet verdiki kimsenin dogum hikayesini dinleme bizim insanimiz kotuyu anlatmayi sever. Bilir bilmez konusur.