Merhaba 6 ay önce ilk denemede hamile kaldım. 10 haftalıkken kalbi durdu kürtaj oldum, bir de kimyasal gebelik yaşadım. Son iki aydır denedik yumurta da gelişti, çatladı ama olmadı. Ben de hormonlara baktırmak istedim. Yaşım 36. 2,5 sene önce AMH 1.43 dü şimdi 0,55 e düşmüş. Yıllardır hipotiroidi hastasıyım, hep kontrol altında. TSH, 2 ay önce 0,48 di. İlaç da alıyorum ama 3.71 e çıkmış. Hormon testlerinden anlayanlar bir yorumlayabilir mi? Doktoruma gönderdim ama meraktayım.
https://imgyukle.com/i/oyzNbt