_didemcee Merhaba 31+5 olacağız yarın ancak bebek çok hareketsiz sizce sebebi ne olabilir günlük 3-4 kez hissediyorum bazen daha az. Aynı durumu yaşayan var mı??
Elfgrcn _didemcee önemli olan hissetmen canım emin ol artık günden güne arttığını hissediceksin. O zaman benimde öyleydi şimdi 34+5 oldum gün geçtikçe artıyor. Kendini rahatsız hissedersen ters bişey olduğunu hissedersen doktora gitmeni tavsiye ederim
_ipekkkkk _didemcee Ben 34+5 olduk hala çok ağır hareket ediyor baştan beri 🤷♀️ yapısı böyle herhalde Ama yeride daralıyormuş 🤷♀️ 12 saatte 10 kez hareket etmesi normal diyorlar herkes
Sevdaelmc _didemcee o haftalarda benimde öyleydi çok tedirgin olurdum sımdı 37 haftamız kıpır kıpır içiniz rahat etmez ise doktorunuza gidin 🥰
Yavasi _didemcee valla bende 37+3 um bastan beri pek hareketli bebek değil benim kızım uslu uslu yatiyo 😊