Vanilyasekeri34 ben yaptıracağım doğuma yakın, artık şuna karar verdim sadece bedensel olarak değil bize psikolojik olarak kötü hissettiren şeyler daha zararlı 🤣 yani orada ufacık, kokusuz bir yapışkan sürüyor o deriye etki edecek de bebeğe geçecek de bilmem ne ama kendimizi bakımsız hissedip aynaya her baktığımızda mutsuz olup strese girmek bence daha büyük sıkıntı. Doğum fotoğraflarında yüzümün kumpirlik patates gibi çıkmasını istemiyorum o yüzden kesinlikle yaptırcam🤣