Bebegimvebennnnn Vajinada çok küçük şişlik vardı dr gttim ödemden dolayı dedi varis de olabilir bitkisel yada başka bildiğiniz çözüm var mı
Halime0638 Bebegimvebennnnn bendede var ama senin ki gibi bisey degil ama doktorum yapacak bisey yok bol bol yikayacaksin pamuklu ic çamaşırı giyceksin dedi sirkeli su ile yıkıyorum her tuvalete girdiğimde
Gkces09 Bebegimvebennnnn bugün ben de doktoruma sordum malesef tedavisi yokmuş doğumdan sonra geçer dedi
Halime0638 Bebegimvebennnnn var ama ic dudak da benim ki yani o topak etlerde degil tam icde varya boyle tomurcuklu gibi bi yer o sisti bende
Bebegimvebennnnn Halime0638 benimde iç tarafta 2 gün oldu geçmiyor nezaman geçer ceviz büyüklüğü kdr oldu diyebilirim 😣
Halime0638 Bebegimvebennnnn ic de nerde benim sisligim hic bi etin üstünde sivilce gibi degil bildigin arasında ne sag ete ne sol ete vagli direk ortada parmak üzüm gibi sallanıyor seninkide mi oyle yoksa dudak üzerinde bi sislikmi
Halime0638 Karacaaa şişlik olarak var doktora gösterdim bugun sarkma olsa soylerdi nasil gecicek dedim sürekli yikicaksin pamuklu giyceksin dedi
Gkces09 Bebegimvebennnnn 8 aylık ama ben de 20.haftalardan beri vajinada varis vardı zaten şimdi de her iki dudak kısmında şişlik oldu hatta doktor ilerleyebilir demişti ama zararsızmış ağrı yanma gibi sorunlarınız yoksa bir sıkıntı olmaz dedi