DorukEgee
Yaptırdım ve iyiki yaptırmışsn dedi doktor
Şuan diyet yapıyorum ve insülin kullanıyorum sağlıkla gelsin bütün kuzucuklar 🤲🌸
Tansiyon gibi şekerinde riski var o yüzden ben bilmeseydim önlem alınmasaydı belki kötü sonuçlar olabilirdi 😏😔 iyikiii yaptırmışım diyorum 🤲🌸 yaptırma diyenleri iyiki dinlememişim