merveaydin47 Kızlar merhabalar 2 gün önce normal doğum yaptım ama sütüm hiç yok ne yapmam lazım tecrübeli annelerden tavsiye bekliyorum şuan mama vermek zorunda kalıyorum lütfen yardım edin 🙏🏼
Zilananne merveaydin47 bol sıvı tüketimeniz lazm ve özellikle bal kabağı yemeni tavsiye ederm bol lif kaynağı olduğu için süt yapıyor
G-arslan merveaydin47 yememe içmene dikkat ettiğin halde hala gelmiyorsa elektrikli göğüs pompası alın o getirtiyor sağdıkça süt giriyor zaten onun getirt sonra bebeğine dene
seon90 merveaydin47 canm sürekli dış al sıcak suyla pompayla çek ve emzirmeye çalış sütün öutlaka vardır.stres yapma illa gelicek sütün.olmadı hastanede bebek hemşiresinden yardım al
Asyaayaz1 Senayyalcin seni gördüğüme sevindim nasılsın cnm bebeğin nasıl beyzanla birlikte senin doğumunu beklerken dokuz doğuruyorduk🤣 vay be zaman nasılda geçiyor 😍😍
Asyaayaz1 Komposto bulgur yeşil soğan bol su ve humana çayını içmedim ama doktorum süt olmazsa mutlaka içersin demişti 🌸
Senayyalcin Asyaayaz1 Of evet ya bende seni çok iyi hatırlıyorum bebeğim 8 aylık oldu inanabiliyor musun ne çabuk geçti zaman şükür herşey yolunda bende alıştım çok şükür iyiyim emekliyor yürüsün diye çabalıyoruz 😀 sen nasılsın iyi misin bebişler nasıl 🥲😍
Asyaayaz1 Senayyalcin oy maşallah rabbim ayağına taş değdirmesin yavrunun😍😍benim Asya 5 ay 21 günlük oldu beyzan doğurdu bir hafta sonra ben doğum yaptım 🤣🤣çok şükür iyi huysuzlugu azaldı diş dönemi başladı 🤯🌸🌸
Senayyalcin Asyaayaz1 maşallah 🙏🏽🌸benimki daha diş çıkarmadı ama bakalım Nası olucak bir de sünnet var tabi hiç kıyamıyorum hiiiiççç😀😍
Asyaayaz1 Senayyalcin Ayy bilirim o duyguyu oğlumdan ama hiç düşündüğün gibi olmuyor gelip geçiyor içini rahat tut😍Asya’da henüz patlatmadı ama belirtiler var🤯öpüyoruz sizi çok❤️
Senayyalcin Asyaayaz1 Ağzını burnunu yiyim senin ya maşallah 🧿 bende seni çok öpüyorum iyi akşamlar 🤍