_Lavinya Merhabalar. Sırf merakımdan soruyorum bunu 😅 Daha yarın 11 haftalık hamile olacağım ama dünden beridir karnım dik dik atıyor. Gece eşim farketmiş bugün de ben. Nette birkaç bişey yazıyor ama erken olduğu için sormak istedim🙈 Ve ilk gebeliğim.
Shrtt _Lavinya canım mümkün değil 11 haftalıkken hissetmek yada karnın atması onunla alakalı değil çünkü kadar güçlü değil dışardan belli olamaz
Aieskocaak _Lavinya bende de o haftalarda kas seğirmesi gibi oluyodu herkes çok erken dedi ama 12+5 de pıt pıtlarını ve kaymasını hissetmeye başladım hiçbi şey için aslaa-mümkün değil gibi mesajları dikkate alma her hamilelik ve herkesin yapısı farklı sonuçta. Benim iç karnım dar sanırım çünkü karnım da hemen çıktı ve ayrıca net olmasa da doktor erkeğe benziyo dedi hareketli bi bebek 😄 Sende en yakın zamanda hissedersin inşallah bu arada benimde ilk gebeliğim 🥰
Aysenuruy18 _Lavinya bende 12 haftada yaşadım aynısını kız benimkisi şimdi 20 haftadayim hareketini artık hissediyorum ama sürekli değil tabi ara ara takibini karnımdan yapıyorum pıt pıt atıyor karnım hâlâ daha öyle bence de nabiz bu ya da hıçkırık diyorlar bilmiyorum 🙈
_Lavinya Shrtt bence de değil ama kas seyirmesi mi acaba ☺️ garip hissettim sadece. Sorun olmasın da inşallah. Gerçi bu ne gibi sorun olabilir onu da bilmem de😅. hayırlısı
Shrtt _Lavinya bi sorun değildir İnşallah dediğin gibi kas seyirmesi olabilir😊 insan merakla o ilk hareket etme anını bekliyo Rabbim hayırlısıyla o anı yaşamayı nasip etsin Sonrada biran önce şu son günler bitsede çıksa artık hayırlısıyla diyo emin ol😂
Bahar24- Sorun değil canım oluyor bende de olmuştu göbeğinin üstünde oluyorsa genelde normal.Allah bilir yine ama büyük ihtimal kızdır bebişin kızlarda öyle olur denir bizde ☺️😍
_Lavinya Bahar24- Göbeğimin altında gibiydi şu an bilemedim😅 Nette de hep erkek demişler. Allah ne hayırlı kıldıysa bakalım ☺️
_Lavinya Shrtt Amin Allah razı olsun ☺️ Zaten ben anlamadım ne ara bu kadar oldu 😅 Şimdi günler geçip gidiyor da son haftalar bakalım ne olacak kısmet 😂😂😂
_Lavinya Sermec27 Yaa ☺️ Ben de erken olduğunu biliyorum da 🤭 Daha kalbini de dinlemedim o yüzden sorun mu acep diye yazdım 🙈
_Lavinya Sermec27 İlk haftalarda dört doktora gittim beni korkutmaktan başka bişey yapmadılar. En son özele geçtim doktorum beni rahatlattı bir ay sonra gel herşey yolunda dedi. 6 haftalıkken gitmiştim haftaya kontrolüm 🤭 Ben de duymayı çok istedim eşimle gidelim diye bekledim biraz da