Ecekoraymom1722 150_gelartik amin inşallah rabbim cümleyle birlikte sağ salim kucağımıza almayo nasip etsin evet cnm 18 ocakta doğumum nasip olursa
Ecekoraymom1722 150_gelartik 4 buçuk sene oldu benim canım normalde üşütünce falan ağrıyor diyorlar ama ben pek dikkat etmem çok fazla üşütürüm o zmn da ağrı falan olmuyor
150_gelartik Ecekoraymom1722 baya da zaman geçmiş aslında. Ssvd yapsalar yaparlar . Böylesi kısmetmiş diyelim sağlıkla gelsin miniğin