21 hafta olduk karnım biraz belirginleşti ama mide tarafımda da şişlik oluyor yani karnım geriliyor iyice akşama doğru özellikle zor nefes alıyorum yediklerime de dikkat ediyorum otururken sıkışmış gibi hissediyorum normal mi göbüş büyüdüğü için mi 😔