Gamze96 40ıncı haftada doktor sancın olmazsa suni sancıyla başlatalım dedi doğumu kızlar tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim
Seferii Benim de pazartesi 41 oluyor ve suni ile baslatma kararı aldık tabi pazartesiye kadar kararım sezeryan diye değişmezse. Bende bekleyeyim burda tecrubelileri