Ozlemmmmmmm Merhaba herkese 37+4 de planlı sezeryanla bebegime kavustum sorularınız varsa crvaplayablirim 4. Sezeryanımdı bu arada 🙈 ama hepsi ayri heyecan ayrı güzel
MMmerve_ Ozlemmmmmmm bende ıkıncı sezeryanımı olucam ılkı cok agrılı ve zor ayaklanmıstım ıkıncıdede korkuyorum aynı acı olurmu dıye
Seda9507 Ozlemmmmmmm gözünüz aydın Allah analı babalı hayirli sağlıklı büyütsün inşallah. Darısı bize 🤲 yarında benim sezaryen doğumum olacak. Korku heyecan gerginlik duygusallık hepsini yaşıyorum 🤦♀️
Saadet14 Ozlemmmmmmm 1 ocakta benimde sezeryan olucak cok heycanliyim ne yapcam bilmiyorum. Nasil geciyor sonrasi acili mi ? Filtre kahve goturmeli miyim yanimda ?
Ozlemmmmmmm Saadet14 ben götürdüm orda kantinle vs ugraşmayalim diye ketıl götürdük içme suyu 2si biarada evden küp şkerimi vs herşeyi koydum götürdüm orda uğraşmayalım diye
Yesim22 Sağlıkla büyütün bebişinizi gözünüzaydın genel anestezi ile belden uyuşturma oldu doğum bende doktorumla konuşacam