charlottececi allah bağışlasın 🥰🥰 herked çok zor diyo ikiz için ama dayanamicak olsaydım Allah ım böyle bişeyi bana nasip etmezdi öyle düşünmüyo musunuz siz de ?
Bu bebek arabasını çokk beğeniyorum ben de ama fiyatı öyle çok yüksek ki ama ben de sahibinden bide letgo ya bakim çokk dağolun