ebruzb sokulluuu ben aldığım paketi direkt koymuştum sezaryen doğum yaptım 2-3 tane kullandım ama eve gelince kullanmaya devam ettim kan durumuna göre pede geçiş yaptım sonrasında
ebruzb Taze-annee aşırı aşırı rahat bence hayat kurtarıyor 11 gün önce sezaryen doğum yaptım depend kullandım aşırı rahat ettim hem dikişinize gelmiyor hem kolay çıkarıp giyiliyor hemde dışına taşırma vs yapmıyor
Taze-annee Cottoncandy çıkartırken kolay fakat yenisini giyerken kıyafetimizi çıkarmamız gerekmez mi ?
Taze-annee Cottoncandy o zor olur diye düşünüyorum zannımca. Henüz tecrübe etmedim ilk gebeliğim fakat ameliyatlı halimizle pijamanın altını çıkartıp giymek zor olur diye düşünüyorum. Ped gibi takılıp çıkabilen bişey mi tercih etmeli acaba bilemedim
Hsrt1 sokulluuu 1 paket koydum ben. 4 ocakta sezeryan olacagim. Ama arkadasim gecen hafta dogum yapti. Cok kanamam oldu depend tutmadi hic kullanamadim dedi. Ben cok kararsizim ne yapacagim. Hastaneden hasta bezi isteyecegim sanirim.
Cottoncandy Benim de ilk gebeligim kürtaj oldugumda depend kullandm aşırı rahat ettim hastane çantasınada depend koyucam hem dikiş yerin agırmaz