Anneler 22 gün önce bebegimi 38 haftalikken sezeryanla dogum yaptım yaklaşık 13 gündür sarılikla uğraşıyoruz 18 iken hastaneye küveze yattı 10 ile 2 gün sonra taburcu ettiler 4 gün sonra tahlil yapildi 13 olmuş bugun tekrar yapildi 17 olmuş ne yapsam bilmiyorum kafayı yiycem herseyi bıraktık eşimle bebekle ugrasiyoruz beni buralardan taniyanlariniz vardir 2.5 yasinda bir de kizim var bebegimin beslenmesi gayet iyi emiyor emmiyor diye bide elektrikli pompayla sagip biberonla veriyorum ilk kizim emmedi emiyor sandik susuz kalmis bu bebegimde de ayni hataya düşmeyelim diye sagiyorum veriyorum ama yinede emiyor beni tabiki doktor doktor geziyoruz yavrumun elini dele dele mosmor ettiler nolur bilgisi olan varsa yardim etsin bana ne yapmam lazim anne sütünden olabilir dedi doktor ama yinede kesmiyoruz sütü dedi ne yapmam lazim bugun mama aldim günde kac kere vermem lazim yardim edin lutfen bilgili anneler bana yardim edin şimdiden tşk ederim.😞