Kızlar benim de 20 Aralık da 4481 çıktı betahcg değerim.
27 Aralıkta 9791 çıktı.
Normalde 2 günde bir 2 katına çıkması gerekiyormuş. =/ ?
Bugün de kan geldi koyu renkte. Endişelendim randevumu bugüne çektim.
Kızlar son âdet tarihime göre 7 haftalık hamileyim. Ama bugün doktora gittim kese görünüyor henüz bebek yok. Kesenin büyüklüğüne göre de 5+4 deymişiz henüz. 8 ocakta tekrar gideceğim kontrole.. Ya bebek oluşacak ya da kese büyümeye devam edecek ama bebek oluşmayacak. Boş gebelik deniyormuş ona da.