Yanı ilk aylar normal bir durum illaki vücutta değişiklik oluyor seni korkutmak istemem ama benim 2. Ayın sonunda sabahtan öğleye kadar süren regl ağrısı gibi agrım olmuştu bi kaç saat sonra kanamam olunca hastaneye gitmiştim plesenta kanaması varmıştı iğne ile tedavi edilmiştim bence bolca dinlen tabi doktoruna da danış