Tugbasndr Hamileliğin ilk aylarında nasıl yattığımız önemli mi acaba yada kaçıncı aya kadar rahat yatabiliriz ben daha 1 aylık hamileyim ama nedense geceleri çok rahatsız oluyorum kızlar
Gmzeucr Tugbasndr valla 6 7 ayına kadar pek önemli değil zaten bu aylardan snra istesenizde istediğiniz gibi yatamıyosunuz
1melisa Tugbasndr benim şimdiki aklım olsa bol bol uyurdum ilk baştan beri hiç yüzüstü yaptmadım ama yatsaydımda sorun olmazmış bence yar keyfini çıkart hiç birşey olmaz 😅
Aylin509 Karnın belirgin olup sisene kadar yatış pozisyonu önemli değil ben 23. Haftaya kadar yüzüstü uyudum valla çok rahat
Tugbasndr Aylin509 O zaman benim uykusuzluğum bebekten değil. Bende bi an o şekilde düşündüm, ilk hamileliğim bide tedirgin oldum
Aylin509 Tugbasndr uykusuzluk problemi inanın yağıştan değil 36 haftaligim doya doya hamileliğim boyunca uyuyamadim
Gmzeucr Tugbasndr aynen ağrıdan sızıdan pek istediğiniz gübi yatamıyosunuz o yüzden doya doya uyuyun 😊
[silindi] ilk beş ay yüz üstü yatabilirmişiz :( ben bunu 6. ayımda öğrendim ve ilk öğrendiğim günden beri yüz üstü yatmıyorum yani hamileliğimin başından beri uyumuyorum :((((