Deletedmom154 Ikılı ve üçlüyü yaptırdım,10 gün sonra detaylım var o da devlette. Sonuçlarımda öbür gün e nabıza düştü,zaten ben doktorun verdiği barkodu saklamıştım barkod koduyla hastanenin laboratuvar sonuçları sayfasından sonuçlarıma baktım,yine doktoruma gidip sıkıntı olmadığını onaylattım🌸